۲ زن در بین گزینه‌های وزارت بهداشت دولت پزشکیان-راهبرد معاصر
روایتی از ماجرای اعتراض یک نماینده به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سردار نائینی: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد تعطیلی برخی روزها در تهران در هفته آینده به‌دلیل گرمای هوا صحت دارد؟ باقری: توسعه سیاست همسایگی و رفع تحریم‌ها از اولویت های سیاست خارجه است منصوری: به بنیاد مستضعفان بازمی‌گردم اعتبارنامه پزشکیان توسط اعضای شورای نگهبان امضا شد وحیدی: به دنبال اخذ مجوز برای حضور سربازها در اربعین هستیم دستگیری ۲ سرکرده داعش توسط وزارت اطلاعات بازخوانی مطالبات رهبر انقلاب در مراسمات تنفیذ پزشکیان: قطعاً ما با وحدت می‌توانیم موفق شویم مخبر: شهیدرئیسی مردم را به عنوان پشتیبان دولت به صحنه آورد بهادری جهرمی: به گواهی آمار، دولت سیزدهم دولت تصمیم و اقدام بود تاکید ایران به استفاده از ارزهای محلی به جای دلار در مبادلات‌ بریکس معاون روابط عمومی سپاه منصوب شد دادستان دیوان محاسبات مشخص شد

۲ زن در بین گزینه‌های وزارت بهداشت دولت پزشکیان

دبیر کمیته تعیین وزیر بهداشت با بیان این‌که براساس درخواست شورای راهبری اسامی ۱۰نفر از گزینه‌های پیشنهادی برای وزارت بهداشت براساس امتیاز بالا به این شورا ارسال شده است، گفت: دو نفر غیرپزشک و ۲نفر زن در بین این ۱۰نفر حضور دارند.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 25
کد خبر: ۲۵۱۵۴۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسین کرمانپور درباره آخرین خبر‌ها از تعیین وزیر بهداشت در کارگروه تعیین وزیر بهداشت اظهار کرد: در این مدت حدود ۵۰ نفر به عنوان گزینه برای وزارت بهداشت، از سوی احزاب و گروه‌ها و افراد مختلف به کمیته تعیین وزیر معرفی شده بودند. مقرر شد که اعضای کمیته به افراد معرفی شده امتیازی بین ۱ تا ۱۰ بدهند. امتیازدهی بر اساس رزومه و رتبه علمی افراد، دستاورد‌هایی که در مقام اجرایی داشته‌اند و ... انجام شده است. شورای راهبری از کمیته سلامت خواسته که فهرست اسامی ۱۰ نفر از این گزینه‌ها را که نمره بالای ۷ از کمیته کسب کرده‌اند به این شورا ارسال کند که این اقدام انجام شد.

دبیر کمیته تعیین وزیر بهداشت افزود: مقرر شده که اسامی ۳ تا ۵ نفر به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارت بهداشت به شورای راهبری اعلام شود و ممکن است شورای راهبری ۵ نفر از بالاترین امتیازات ۱۰ نفر مذکور را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی وزارت بهداشت انتخاب کند و یا این که از کمیته سلامت مجدداً درخواست پیشنهاد کند، البته نظر کمیته نیز مبنی بر این است که افراد دارای امتیاز بالا به عنوان گزینه‌های وزارت بهداشت پیشنهاد شوند.

کرمانپور با بیان این که کمیته فعلاً قصد اطلاع‌رسانی درباره اسامی افراد پیشنهادی را ندارد، ادامه داد: دو نفر غیرپزشک در بین ۱۰ نفری که اسامی آنها به شورای راهبری ارسال شده حضور دارند؛ از بین این ۱۰ نفر، دو نفر نیز خانم هستند. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار